Morning!

Har ni sovit gott? Själv  har man sovit som en stock!

Nu ska jag sticka ner till stallet igen. Här regnar det igen, eller fortfarande ska man kanske säga. Rena monsunregnet!

Jag han inte med att filma hur man lindar igår, men tänkte ta och försöka hinna med att fixa det idag.



Såg även en ny artikel på tidningenridport.se om att FEI har lanserat en applikation till mobilen så man kan komma åt deras databas över förbjudna ämnen.





Men tydkigen så fungerar det bara för nuvarande till Iphone och jag har själv en android som telefonen i bilden ovan, så jag själv kan inte testa den ännu, men någon av mina läsare som kanske kan? Det ska bli intressant i alla fall och se hur man kan utveckla detta.


Kommentarer
Postat av: Lina S

trist att man inte har råd med världens high tech-mobil, men tur är nog det för den delen

2010-11-05 @ 22:45:44
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0