Pälsig

All päls hästen hade på sig har jag nog på mig själv känns det som. Även om man har duschat så känns det som man har hår precis överallt. Helt insane, var ändå påklädd från topp till tå!


Dock kanske inte som mannen ovan.

Men nu är man i alla fall inne. Kan inte med ord beskriva hur glad jag är för stallet och ridhuset för ute är det STORM. Har blivit skottat här på gården två gånger idag och snön är i mängder. Undrar hur mycket mer det ska komma ner?

Min dag har i alla fall rullat på. Varit en skön dag, trots skyla och snö. Jag vet klagomuren här men haha det är verkligen skit det där och likadant säger man varje år haha!

Nu slötittar jag på bonde söker fru, måste säga att det är ganska kul och samtidigt funderar på något i matväg. Take away hade suttit fint idag känner jag.

Hur har eran dag varit?




Kommentarer
Postat av: Eleonor

Dagen har varit ok. Har hoppat idag o haft lektioner m.m.

Har tyvärr fått ont i både rygg o nacke... :(

ligger i sängen o ser på bonde också.

Kram!

2010-11-24 @ 20:49:18
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: Erika

Dagen började lite mindre bra.

Men sen framåt eftermiddagen blev den bättre & bättre.

Förutom att jag beställt hem massa saker till ponnyn.

Visserligen nödvändiga saker, men mycket pengar blev de i slutet.



Och allt är då inte inköpt ännu. :P

Men tur man har en pappa som går in o betalar när de behövs..

2010-11-24 @ 22:04:17
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Lina - Mitt liv med hästarna

haha! sticker det?

här har det snöat heeeela dagen

2010-11-24 @ 22:21:51
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0