God Morgon!

vänner!

Sovit gott? Ännu en natt med skit sömn. och sitter just nu för att vakna med kaffe och ska snart dra ner till stallet.  Som ni märkte vart det inte så mycket bloggning igår, men jag sket i allt när jag var klar i stallet. Hade en riktig ego kväll. Det behövdes må jag säga!

Idag händer det gamla vanliga. Det ska ridas och ordnas. Måste göra lite saker som är nödvändigt ont. Kanske kan se om vädret kan vara med mig för en gånngs skulle så att jag kan få lov att måla den sita dörren in till stallet. Men självklart börjar det regna så for man tänker tanken! Sedan ska jag ta och fota lite så ni kan få¨se lite mer av stallet. Fick ju frågan för ett ar dagar sedan och ska se vad jag kan få ihop idag!

Tror jag har en curse över mitt internet, helt plötsligt kan internet bara släckas ner så får man göra om allt igen! Suck och stön mega bön!

Har ni något roligt inplanerat under helgen??






Kommentarer
Postat av: Lina

är det jobb alla dagar i veckan för dig eller är du ledig någon gång med? :P

jobbigt med internet som bråkar. ha en bra dag

2010-10-09 @ 11:11:10
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0