Lördag

Morgon sunshines!

Fast nu är det ju redan förmiddag, fats för en del kanske det bara är morgon än så länge?

Jag vet inte vad för fnatt vädret har fått?! Igår kväll, jätteeee kallt och hagel skur sedan ös-regn och nu ös-regn. Vad tog ligiken vägen? Varför inte bara göra det så lätt som efter sol kommer regn och efter regn kommer solsken. Behöver det finnas mer?? = Världsproblemet löst haha!


Just nu har  jag en jättelängtan till GHS. Shopping, träffa roliga människor mera shopping  förhoppningsvis se nyheter och träffa ännu fler roliga människor!! Dessutom var det sådant här väder förra året under GHS, kom ihåg när jag skulle ta mig gåendes genom götebog och alla dessa spårvagnar och Melanoz här halkade runt som en annan turist och sprang sicksack som i ett tv-spel genom alla spårvagnar. Ja, det är något specielt med Göteborg Horse Show.



Nä, nu måste jag susa ner till stallet igen. Och ett annat plus idag är att min svullna kind är inte alls lika svullen längre!


Kommentarer
Postat av: missbill

HEYY:D fin blogg du har:) kolla gärna in min har ofta läsartävlingar,och så är jag modell och stylist så mycket smink och en massa humor är det i den:) jag skriver mycket om mina tankar och åsikter som många brukar gilla att läsa.kramar missbill

2010-10-23 @ 17:47:17
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0