Morning!

Sedan en stund tillbaka!
Som jag skrev igår kommer jag ha väldigt dålig tid till bloggen idag. Men ska göra så gott det går för er sötnötar.
Men kul att ni gillade min "Detta visste ni inte om timmie" igår. Men håll med, fötter är inte frescht!

Nu så börjar jag få lite bråttom vänner, men här får ni en liten dagens fråga!











Av dessa måste jag faktiskt erkänna att Kingsland tar hem detta för mig, fast skulle nog helst vilja göra en liten kombination av båda kavajerna!

Hoppas ni får en fin dag vänner!!




Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn Kingslandmössa ifrån Hippoteket!

Jag tycker KLs kavajer är så grymt snygga alltså! Pikeurs blir lite tråkiga men är också väldigt snygga. vad har du för kavajer nu?

2010-10-06 @ 11:59:39
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Liindblaads

Tjenixen !

Allt bra iag ? :)

2010-10-06 @ 12:28:09
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0