Motivation även när det regnar

Hej på er!! Hur har ni det idag??
Tro det eller ej men här skiner solen!!! Den har inte visat sig sedan förra veckan, regnat sedan torsdags konstant.

Jag satt och läste en artikell om Rolg Göran Bengtsson när han var uppe i strömsholm och hade clinic. Tydligen första gången sedan 1997, ett tag sedan.

Men fastnade för en bit av artikeln. 

   






Ibland så behöver man läsa eller få höra sådant här. För hur det än är så kan man tappa motivationen. Men i alla fall jag känner ett extra j**la anamma och man bestämmer sig för att fortsätta. Jag vet inte, men jag har fått kännslan av att många ger upp för lätt. Men ger man upp i denna branchen för motgångar så har man nog inte mycket och hämta.

Men jag blir i alla fall mer inspirerad av artiklar som denna!

Vad blir du mer motiverad och inspirerad av?


Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn Kingslandmössa ifrån Hippoteket!

Jag är bra envis och ambitiös men kanske inte så väldigt målinriktad vad gäller prestationer, utan snarare på en annan nivå. Träningar fungerar ofta som motivationshöjande för mig, liksom inspiration ifrån andra och feedback på vad man gör, ex. på filmer från träningar

2010-10-25 @ 14:54:15
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Eleonor

Jag blir inspirerad av att SE duktiga ryttare rida! Då blir jag taggad o vill åka hem o göra likadant! :)

2010-10-25 @ 16:54:57
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0