När jag vill få ett smile!

Hur har mina läsare haft det idag??

Min dag rullade på, tycker om när det är fullspäckade dagar men lite trist när man inte hinner med bloggen och er läsare. Men det jue ändå inte så hela tiden som tur är!

Här regnar det som sjutton ute och det var riktigt ruskigt väder, löven blir allt gulare och snart finns det mer på marken än på träden. Dessutom har jag hört att detta ska bli den kallaste vinten på 1000 år, något i den stilen i alla fall. Vem kom fram till det då? Någon som fick en ryckig kännsla i vänster lilltå som relaterade det till kall vinter kanske? Känns int allt för kul att möta vintern som kommer i vilket fall!

Jag har fått ont i magen, träningsverk av skratt!! Har ni läst VM-Bloggen?? Verkligen en humorblogg upp till högsta grad! Så när jag vill få ett smile så kikar jag in där!






Kommentarer
Postat av: Lina Sällberg

jag hade en skitdag igår.. :(

2010-10-07 @ 10:30:06
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0