Onsdag nu?

Hej vänner!! Hur mår ni idag??

Själv är det helt okej. Fast idag är en sådan dag man bara vill ha avklarad gärna nyss. Men det är bara att ta ta i den. Att jobba med hästar är inte alltid en danspå rosor, mycket jobb, tålamod så går det. Men det är fruktansvärt kul i alla fall. Kan seriöst inte tänka mig ett annat jobb!!

Idag kommer det nog bli ganska dålig uppdatering, har lite saker att göra och kommer inte heller vara hemma spec mycket idag och väl hemma så finns det en drös med andra hästar som behöver sitt. Men förhoppningsvis lite mobilbloggning i alla fall! Hoppas ni har över seénde med detta?!?


Men under dagen skulle jag bli evigt tacksam om ni kan komme med förslag?

Så dagens fråga är


Jag älskar att blogga, men känner att jag behöver något nytt, behöver en liten motivationskick till att komma på något nytt! Vilka är då inte bra på att svara på den frågan än alla ni läsare!!

Hörs senare vänner och ha en fin fin tisdag!!




Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn Kingslandmössa ifrån Hippoteket!

Idag mår jag bra men är lite trött och stressad över allt skolarbete.



Svar på frågorna:

Vad som är bra?

Inte massa tråkiga/ointressanta inlägg flera gånger om dagen.

Dåligt?

Att du inte avslöjar din o Matildas lilla hemlis! :P

Vad jag tycker om bloggen?

Allmänt bra, inte så mycket skräp som i många andra bloggar.

Vad jag vill läsa mer om och se mer av?

Vad du gör på ditt jobb, hästarna du jobbar med (om möjlighet finns), och så vill jag se mer outfits och utrustning samt vad du rider i för kläder osv! Alltid kul med videobloggar också, ex. där du rider. Kanske olika förslag på övningar?



Ha en fin dag!

2010-10-05 @ 12:15:44
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Karin

Det är alltid kul med bilder på bloggar! Det är klart att det är svårt för dig att ta bilder när du rider, men det kan vara på vad som helst, det behöver inte ens vara på hästarna :) Typ ett fint löv i härliga höstfärger eller vad som helst liksom :) Det kanske är lika för dig som för showjumper att du inte vill lägga upp bilder på hästarna du rider?

2010-10-05 @ 14:19:33
URL: http://mysigkudde.blogg.se/
Postat av: Karin

Och jag vet, själv är jag superdålig på att komma ihåg att ta bilder till bloggen! x) Men jag jobbar på det iaf haha ^^

2010-10-05 @ 14:20:27
URL: http://mysigkudde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0