Snabbis!!

God Morgon vänner sedan en stund tillbaka! Små stressar lite, behövs egentligen inte men känner mig lite stressad idag. Jobbigt läge....

Ska in till stan senare idag, hoppar på bussen in vi 13:00 och sedan ska det mötas upp med KAFFELATTE!! Längtar efter en som bara den! Ska bli riktigt skönt att ha en eftermiddag of från stallet. Kommer inte riktigt ihåg när jag hade det senast måste jag erkänna!!

Men nu måste jag kassta mig ut till stallet igen och vi hörs igen när jag sitter på bussen intill stan. Kanske någon snabbis innan!!

Men ni får en dagens fråga att roa er med så länge!!








Bild nr1
Stirnriemen Stirnband  mit Strass Steinen P/ VB/ WB

Bild nr 2
V- STIRNBAND FÜR TRENSENZAUM WARMBLUT + STRASS-STEINEN

Bild nr 3
Stirnband Strass-Steine Vollblut V-Form für Trense





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0