Söndag

Jag tycker att det bara är söndagar och fredagar och kvällar non stop haha!

Idag är det riktigt kallt, det är helt disigt ute och man ser inte långt. I morse såg jag inte hagarna när jag skulle gå ner och frukost fodra pälsklingarna. Nu är det ju bara ett par månader kvar till jul..... huja!

Nu sitter jag i alla fall och dricker en snabbkaffe. Ska springa ner till stallet snart igen och rida.

Vad har ni inplanerat idag?

Men jag ska ta och susa ner igen. Tänkte se om jag kunde få ihop en lite videoblogg till er.....

Hörs senare vänner!




Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn Kingslandmössa ifrån Hippoteket!

var ute med ponnyn imorse i dimman och solen, sedan coachat kusinvitamin på tävling, ska försöka få lite plgug gjort o ikv. ska jag träna dressyr/markarbete med hästen.

2010-10-10 @ 14:44:00
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Camilla

Haft lite fixar dag nu på morgonen och förmiddan i stallet och haft fajt med ett läckande handfat i stallet.



Snart upp och rida lilla hästen och fixa klart stallet tills chefen kommer hem ifrån semestern.

2010-10-10 @ 15:20:09
URL: http://hastskotare.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0