Till salu



Ja, det är väl ingen som har undgått detta, att Totilas är såld till Tyskland.

Jag kan förstå att Moorlands sålde Totilas, jag hade gjort likadant om jag hade fått den summan för ett djur. För min del hade det inte varit försvarbart att säga nej till 15miljoner eu. Dock förstår jag att många känner en besvikelse att förlora ett sådant ekipage. Men jag tror att Holland kommer kunna hävda sig bra i kommande tävlingar.

Men det ska bli intressant och se om Toltias kommer att komma ut på tävlingsbanorna som han har visat sig på? Något som är helt galet är att första året i avlen har Totilas ägare känat 1.4 miljoner eu!! Helt galna summor. Men ska bli intressant och se vad Schockemöhle kommer göra med hästen.

Men då kan det bli en dagens fråga!

Vad tycker du om att Totilas är såld?? och ekipaget Edward och Totilas som slått världsrekord och tagit banorna med storm delats?






Kommentarer
Postat av: Emily

Jag tycker inte alls om att han är såld, man vet ju inte ens om man kommer få se honom tävla mer och jag tycker verkligen om att se Edward och Totilas på banan tillsammans, det finns inget ekipage som man sitter och kommer på sig själv att stirra på skärmen med munnen öppen, jag hade verkligen hoppats få se dem i verkligheten med.. så det är bara en besvikelse att han är såld. Riktigt trist.

2010-10-20 @ 10:08:08
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: Anneli Johansson

Älskar att kolla på dom inne på banan! ryser!!

men ja hade inte heller tackat nej till dom pengarna och det ska bli spännande och följa va som händer nu me tävlingar framöver

2010-10-20 @ 10:12:20
URL: http://atigas.mittspejs.se
Postat av: Lina - Vinn Kingslandmössa ifrån Hippoteket!

pengar är pengar och folk gör allt för pengar!

2010-10-20 @ 12:06:39
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Camilla

Väldigt trist att splittra det ekipaget. EG har ju verkligen visat hur mycket han trivs med den hästen. Tyvärr så är det ju så att :"money rules the wolrd"

2010-10-20 @ 13:56:01
URL: http://hastskotare.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0