Välkommen



Fick denna kommentaren för ett par dagar sedan! och tänkte sure, så här kommer lite bilder på stallet!







Här har vi en del av boxarna. Som ni ser är det två olika modeller. I ena halvan så är det som i bilden precis ovan, med helt öppna fronter. I andra delen så har är det boxar så man kan stänga igen gallret. Det är till för t.ex. hingstar som kanske får för sig att hoppa över när man ska gå förbi med ston etc. Men för nuvarande tittar samtliga hästarna ut dagarna långa!



Sådana fina krokar har vi på boxarna för grimmor etc.



Krubborna i boxarna kan man snurra på för att lägga i krafftfoder, så man behöver inte öppna var boxdörr för att lägga i maten.



Krubban öppnar man så här.




Oerört kass mobilbild från ikväll.Men utsidan på stallet har vi här haha om det inte skulle synas.



Fönstren kan man öppna upp helt så dom kan titta ut!




Ridhuset 60 * 40.



Tvättrum har vi också med en kanon häst-tvättmaskin



Jätte härlig miljö, med en stor sjö som man kan rida runt och bakom trähagarna finns stora gräshagar.



Gården från andra sidan sjön.





Den sista bilden får bli på min lilla lya som ligger precis ovanför stallet. Ni ser fönster in till stallet precis under och jag har direkt utkik in till ridhuset.

Ja, det var lite bilder och pressentation från stallet och annat smått. Hoppas det var okej. Bilderna är tagen med en mobil så alla blev väl kanske inte super fina.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Så snyggt!! Riktigt, riktigt avis.

Men snyggast av allt va ju den lilla svarta som kikade fram på första bilden :)

2010-10-09 @ 20:56:18
URL: http://hastskotare.zoomin.se
Postat av: Nina

Men så himla fint!!



Haha, ja hon är en riktigt farlig liten stallvakt. ;)

2010-10-09 @ 21:09:45
URL: http://smahundtassar.blogg.se/
Postat av: Emily

Men gud vilken fin anläggning! Älskar att det är fritt från skjutdörrar i stallet med haha jag har något mot dem alltså.. och verkligen lyx med sjön och allt! ^^

2010-10-09 @ 21:18:16
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn Kingslandmössa ifrån Hippoteket!

Så kul att se stallet och allt! Verkligen grymt fint!!! :) Och självklart en liten maskot i stallet med. :)

2010-10-09 @ 21:29:00
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Caroline

Så grymt snyggt , förstår varför du vill jobba där =)



Svar: Ska göra om i mitt stall, eller jag har boxar från ladugårdsinrede i den ena delen av stallet och i den andra delen tänkte jag ha "Malin boxar" men när man ser dina fina bilder så vill man ju mer ha såna boxar ju. Såg mer finare ut och klass så glöm inte att fråga. =)

Men kan märket vara samma som Matilda www.showjumper har i sitt stall?

2010-10-10 @ 08:12:07
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh vilken liten sötnos på första bilden! :D

Det ser så härligt ut, superfina omgivningar! Men blir det inte mörkt i lägenheten när du har fönster in i ridhuset? Eller har du många fönster från andra håller också kanske? :)

2010-10-10 @ 09:34:57
URL: http://mysigkudde.blogg.se/
Postat av: luffi

jag vill med komma ihåg mina drömmar!! haha det är ju kul trots dem kan vara knepiga!! oftast när jag kommer ihåg... då kan jag lätta från marken och annars kommer jag inte ihåg hahaha

2010-10-10 @ 10:24:40
URL: http://www.luffi.se
Postat av: erika

Woow..är det ditt stall? :O Otroligt snyggt, älskar den där shettisen som kollar ut haha. sött ju :D /Erika

2010-10-21 @ 08:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0