answer






Egetnligen så hatar jag att svara på denna fråga haha, den ger mig ångest!

När jag pluggade på gymnasiet så ringde min klocka 04:00 varje morgon. Då jag hade en resa till skolan på 3h enkel resa, alltså pendalde jag ca 6h om dagen till och från skolan. När jag kom hem hade jag två pollar att ta hand om och rida. Så tiden fanns inte helt enkelt!

Sedan så pluggade jag på distans när jag arbetad med hästar, så var det jobb dagen lång, hästen efter det och plugget efter det. Så där fanns inte heller någon tid.

Men jag lyckades faktiskt göra och klara teoriprovet. Väl dags för uppbokning av uppkörning hade jag missat att mitt lämp för att köra bil hade gått ut typ 3 dagar innan jag ringde och fick uppkörning innan teoriprovet slutade gälla. Då blev jag ganska pisst off på¨mig själv rent ut sagt, sedan dess har det legats lågt med körkorts delen, men är på g snart igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0