Brainstorm!



Nu har man käkat lite snabblunch! Vart lite butter innan, fel laddare låg i väskan med klippmaskinen så batteriet var ine ordentligt uppladdat! Så gav pollarna lite lunch så jag hinner får henne färdigklippt!!

Har även suttit med mitt Barinstorm/ Idé block!! Top secret kan jag säga haha! Här står verkligen alla mina idéer, både till bloggen och till annat så denna kommer vara tillhands på måndag på ett möte!

Men själv tycker jag det är kanonbra att ha ett block eller en bok man skriver ner sina saker ni vet när man får en "aha" och en lampa ovanför huvudet. Sådana får jag ganska ofta. Så har till och med ett pytte block tillhands så jag kan skriva ner det så jag inte glömmer bort tanken!!

Har ni också någon bok eller block?

Men nu så måste jag rusa ner till stallet igen!!

Den som kan räkna ut hur många gånger jag har skrivit det på denna blogg får en livsstids länkning på bloggen haha!!


Kommentarer
Postat av: Astronauten

Vad är det för ras på din häst? :)

2010-09-29 @ 14:32:07
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn Kingslandmössa ifrån Hippoteket!

har ett post it-block och penna brevid sängen, annars blir de i mobilen ja lägger in sånt :)

2010-09-29 @ 22:46:29
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Karin

Jag tänker ofta att jag behöver ett sånt där block och jag har försökt, men jag glömmer alltid bort att ta med det >.<

2010-09-30 @ 08:26:33
URL: http://mysigkudde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0