Fracken!

Något som för Edward Gal och Anky Van Grunsven samman förutom holland är det fracken. Båda två har gjort det lite annorluda och rider i egengjorda frackar som verken är svarta eller marinblå.





Jag har varit sugen länge på att skaffa mig en egen kavaj och frack i framtiden. För mig är det självklart att det ska vara stilrent och elegant men varför inte våga göra det till sitt lilla egna. Tror dressyren håller på att moderniseras på så vis gällande kavaj/frack etc. En lite mer modern touch och design på det hela kan nog bli riktigt bra.

Men klar en zebra färgad frack kaske inte är det roligaste, uppmärksamheten ska fortfarande till hästen och kanske inte heller en babyrosa eller babyblou. Men att fler färger ska tillåtas och andra designer är något som jag hoppas på kommer att synas i framtiden.

Dags att ta kontakt med vännen min och börja designa!

Vad tycker ni vänner?


Kommentarer
Postat av: Emily

Det gick inte kommentera på inlägget innan så skriver det här istället. Håller verkligen med dig om hatten! Jag tycker det är rätt dumt att rida utan hjälm, skulle själv aldrig få för mig det själv. Dock att det skulle vara obligatriskt på framridningen och sedan valfritt på banan tycker jag skulle vara jättebra. Ofta är det ju både körekipage och hoppryttare inne på framridnignen samtidigt om det är en stor hästshow osv. Så det tyckre jag låter vettigt :)

2010-09-16 @ 17:20:20
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0