Fredag!

Idag är det dagen efter torsdag vilket innbör att det är fredag! Lovley!

Då har man slurpat i sig lite snabbkaffe igen, vet inte vad jag skulle göra utan kaffe! Är ni också "måste-ha-kaffe-människor?"

Idag har vi inplanerat att åka till x-tremehorsemakover ska införskaffas lite stylingprodukter till hästarna och annat smått och gott. Är det någon som vet hur man ska få den fula ankunge till att se ut som en svan är det hon! 

Nu ska jag springa ner till stallet ingen, se om regnet har lugnat ner sig, blåst och regn hallå! Not melanoz style at all! 

Men medans jag är där nere och jobbar på kan ni få en liten dagens fråga! 

 

 
Hörs senare!!


Kommentarer
Postat av: Emily

Jag dricker inte kaffe haha, känns som om man börjar så kommer man inte kunna vara utan.. håller mig till coca cola ;)

2010-09-17 @ 11:30:38
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: Lina

Har inget favoritmärke på ridbrallor, men tycker att Pikeurs är himla snygga (aldrig haft några själv då de är lite för dyra).



2010-09-17 @ 16:03:48
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0