Gulligt!

Nu så har semster hästen åkt hem, en häst mindre om dagarna nu, men kommer snart att fyllas på igen. HÄRLIGT! 

Stack upp till lägenheten en snabbis för att stoppa i mig lite mellanmål, måste ha all energi känner jag. Vädret och alla löven som blir gula och trillar av gör att man blir påmind om det som komma ska! KYLA OCH SNÖ!! urk....
(uppadetring. fick kuta in och ta in hästarna, började hagla och ösregna! huja!)
De senaste dagarna så har jag fått så fina och roliga kommentarer! Jag blir verkligen jätte GLAD! Ni läsre är som en glädjebomb!!





Ett urplock av kommentarer jag har fått, har fått många fler!! Så tack snälla ni!

Nu måste jag dra vidare ner till stallet igen. När jag har lunch ska jag försöka hinna med att skriva inlägget som jag skulle gjort igår!

Hoppas ni har en fin onsdag vänner!


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag tycker att din blogg är som en glädjebomb! :D Jag gillar när man märker att en bloggare bryr sig om sina läsare också ^^

2010-09-15 @ 16:01:54
URL: http://mysigkudde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0