Hey!

Ja, då var det kväll igen! Typ natten snart kanske mer rätt.....

Nu ska jag faktiskt ta och göra något med mitt liv och se om jag kan sova någorlunda i tid och kanske kan få lov att sova hela natten och inte bara bitvis av den.

Vet ni hur kallt det har varit här? Natten och morgonen som var visade termometern MINUS 2.8!!! Vad hände där då?

Men min dag har för övrigt rullat på helt okej, i morgon är det Torsdag. Hoppas att jag får svar på lite saker, skulle behövas och att jag känner mig kreaktiv och kan blogga något bra!

Någon som har ett önskemål om något?

Kanske kan ställa en sådan fråga när jag ändå håller på!

Vad vill ni ha här i bloggen? Tar gärna emot önskemål och frågor!



Önskar att jag hade haft bättre möjlighet till att ge er mer bilder och videotips mm. Men det är skit svårt när manär själv att få ihop sådant! Hunden kan inte direkt håller en kamera och därmed ganka svårt att fota. Kanske ska se om jag kan lära henne hur en kamera fungerar haha! Men ska göra mitt bästa!!

Men nu är det sängen vänner!!

Hoppas ni haft en fin lillördag!



Kommentarer
Postat av: Emily

Du skulle bott närmre så kunde jag och min kamera kommit och fotat haha jag som inte har nått vettigt alls att göra på dagarna! ;) Bilder som är så kul att se ^^

2010-09-29 @ 23:59:41
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: Matilda

Emily jag behöver också dig haha! :D

2010-09-30 @ 08:54:38
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn Kingslandmössa ifrån Hippoteket!

Jag tänkte ju på något imorse som jag skulle fråga dig....... Kan självklart inte komma på det nu!



Haha, lär du hunden fota blir jag imponerad! Är nog lättare att använda självutlösare/filma från ex. staket.

2010-09-30 @ 11:51:45
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

den klippmaskinen låter ju jätte bra :) Synd att ajg inte har 4000 kr :( var kan man köpa den?



gick inte att kommentera inlägget ovanför

2010-09-30 @ 12:17:28
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0