Kontoret har stängt.

Hade så många ideér tidigare som jag ville blogga om. Men poff borta. Well det är söndag kväll och kontoret har stängt för dagen, känns det som i alla fall!

Så dagen får helt enkelt avslutas med en dagens!

Frukost: Kaffe och mack
Humör: Bra för tillfället
Mående: Bra, trött
Borde: Dammsuga och vika tvätt
Frisyr: plattat, med lite ruffs
Klädsel: Linne byxor från H&M och en huvtröja från ANKY
Planer: För nu, läga mig i sängen och läsa för att sedan somna. För morgon dagen: Rida massören kommer till hästarna och allt runt omkring.
Dröm: Att jag hadeglömt blanda betfor.
Senaste personen du pratade i telefon med: Mamma
Materiella vill ha: Oj, kan inte nämna allt, då blir det en roman!
Fundering: Finslipar ideér till bloggen, och funderar ut lite laner inför veckan.
Tråkigaste: Att det för tillfället ösregnar och hunden vill ut!!
Längtan: Att se vad som sker i framtiden.
Superlängtan: Att få rida Grand Prix
Tidning: Ridsport
 



Sov sött vänner!! Dags för Melanoz här att krypa ner under täcket och försvinna in i en bok en stund innan man slocknar!


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Håller med dig!

Efter falsterbo har mina tankar varit enorma, särskilt efter R-G's och Malins 1.a o 2.a plac.

Malin har verkligen haft tid på sig att få rida sina hästar till VM nivå och Tornesch är super just nu. R-G kommer man alltid att lita på, finns ingenting att säga där!



Tyvärr litar jag inte på Lundbäck. Tycker inte hon visat resultat, dessutom är jag inget big fan från början heller.

2010-09-12 @ 22:25:15
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: IA

SV: A det fötstår jag! Och hon bor ju så fint också :)

2010-09-13 @ 08:05:05
URL: http://missia.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jäklar vad du bloggar på duktigt nu! :D Kul!

På dagens materiella vill ha skriver jag alltid obegränsat med pengar hahaha för jag orkar inte heller rabbla upp alla saker. ;) KRaM!

2010-09-13 @ 08:53:37
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0