Lillördag!

Inte för att jag har fattat det här med lillördag och charmet med att partaka mitt i veckan när man börjar känna sig trött på veckan.... Tur att man har ett roligt jobb att man inte tycker att veckan bli slö och tråkig!

Hade lite att göra igår, bloggen fick helt enkelt en paus dag.

Ska ner till stallet igen, Longera två, rida en och skritta ut en. Så ser första delpasset ut i alla fall och efter lucnh ska vi iväg på lite ärende. Åka bil är ju kul!!



Nu har man även fått lite svar ang ang en blogg jag läser eller läste kanske man ska säga och själva nivån på den. Väldigt lätt att blogga när man bloggar anonymt.... Väldigt vågat måste jag säga. Det roliga är att bloggarna besvarade mina frågor utan att jag ens behövde kommentera något, fixade det helt på egen hand, så tack för det.....

Hörs senare vänner!!


Kommentarer
Postat av: Mamma / Vilket vackert huvud på denna häst!

Tack för din kommentar! Ha det guld!

2010-09-08 @ 17:07:39
Postat av: Bella

fin blogg :D

2010-09-11 @ 10:32:36
URL: http://stoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0