lite sömnig

Gud sicken rolig morgon man haft, or not! Drömmt väldigt konstigt i natt, vaknat hela tiden och allmänt bara inte sovit bra! Så hade gärna krypt ner under täcket igen.....

Well dags att hussla ner till stallet igen darlings!

Men ni får en dagens lista under tiden!

Dagens väder: SOL men KALLT
Dagens dusch: Tidigare i morse
Dagens frisyr: För grinig för att orka med det där, keps blir bra!
Dagens klädsel: Pikür grå, svart Markopolo tröja, Emilio t-shirt, Svarta strumpor, Anky jacka och fleece. sa jue att det var kallt! .
Dagens händelse: No ide!
Dagens planer: Rida pollar!!
Dagens vill ha: PENGAR I MASSOR!!
Dagens saknad: Värme
Dagens drog: Kaffe
Dagens träning: Det blir mycket ridning.
Dagens tråkigaste: Vet inte än.
Dagens måste: Hänga tvätt
Dagens dricka: Kaffe
Dagens köp: Som om jag hunnit det än haha!
Dagens mat: Lingongrova med cheese
Dagens personer: Hainanung
 
test/kaffe.jpg
kärlek!


Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn Kingslandmössa ifrån Hippoteket!

jobbigt med såna nätter ju!! jag har sovit jättelänge i natt (jfr med vad jag brukar), men är ändå helt seg idag.... höstdepp?!

2010-09-28 @ 10:04:46
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: elin kärlek♥

Hejsan!

Skulle du vilja ha mer läsare på ett enkelt och roligt sätt? Anmäl dig då i Dagens blogg hos mig ! :) Många kramar / Elin Kärlek

2010-09-28 @ 12:25:12
URL: http://elinamour.blogg.se/
Postat av: Karin

Usch, det är så jobbigt att sova dåligt! Själv sov jag som en prinsessa, men är så trött att jag knappt kan stå iaf :S Är nåt konstigt nu!

2010-09-28 @ 15:15:09
URL: http://mysigkudde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0