Liten vila!

Hej vänner!! Hoppas ni har överlevt min dåliga uppdatering under dagen! Har haft en del att göra samt att min migrän har legat och dunkat i huvudet, tack för att det finns medecin mot skiten!! Så det var väl mest därför jag kände att jag behövde annat än bloggen för ikväll!

Men nya tag kommer i morgon sweeties men hoppas att ni har haft en bra dag och sluppit huvudverk/migrän etc?


Old pic, men denna pollen blir bättre och bättre, ska bli kul att höra vad Bo Åhman (Internationell dressyrdomare och ägare)  säger nästa gång han ser henne. Han har ju ändå dömt Anky och Edward Gal med Tortilias mf. så det är verkligen kul att höra vad han tycker och tänker!



Kommentarer
Postat av: Lina

Inte kul med migrän! Hoppas du slipper det nu. Har jobbat i hästaffären hela dagen, på gott och ont. Massor med plugg på hög..

2010-09-24 @ 17:16:08
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0