MÅSTE!!

Då var dagen och stallet klart för idag!! Har varit en helt underbar höst dag idag!! I morgon ska det tydligen bli mindre roligt, regn har jag hört. Men tar en förutfattad mening och hoppas på att personen ljuger haha!

Lasträningen gick delvis bra, delvis mindre bra. Man fick sig en törn och har jag ont i morgon vet jag vart det kommer ifrån i alla fall!

Fick i alla fall ett mail idag ang Kingsland handskarna och vilken färg jag ville ha! Tog ett par som jag hoppas kommer vara riktigt fräcka om beskrivningen är som dom sa i verkligheten!! Så SNART får dom sitta på mina händer som handsken på handen!! (Försöker vara lite rolig, men känner att jag misslyckas ganska radikalt!!)

Nu så MÅSTE jag verkligen ta tag i lite disk och göra pannakakor! Är tanken ska bli lite mummsig kvällsmat. Känner att jag behöver pigga upp mig med det ikväll!




 



















 


Puss på dessa!! Jag vet att jag kanske är lite tjatig om dessa, men blir så glad när jag vinner något jag verkligen vill ha!!


Kommentarer
Postat av: Lina

SV: Det kändes något bättre efter en ridtur, men inte är det kul med sådana föreläsningar inte..

2010-09-13 @ 20:17:00
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Josefine

Sv: Det var så lite så. Älskar att dela ut komplimanger, hehe.



Även fast jag hatar matte så går det riktigt bra och jag förstår en del nu när jag har börjat gymnasiet och fått en ny lärare. Hon förklarar mycket bättre.



Vill också ha pannkakor som kvällsmat, låter smarrigt :P

2010-09-13 @ 20:52:01
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/
Postat av: Linda

oh grattis, dom ser skit sköna ut. oh tack för peppningen, blir så glad när folk faktiskt kan vara lite positiva!

2010-09-13 @ 21:31:33
URL: http://lindaboquist.blogg.se/
Postat av: Lina

Vilken färg tog du då? :) Jag körde helsvarta, lite tråkig som jag är. :P

2010-09-13 @ 21:39:45
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0