Oh happy day!!

Eller nja!

Samma kassa natt igen, fattar inte vad som är på gång nu liksom. Varför kan jag inte bara sova utan att huvudet ska ha sina hjärnspöken..... Någon mer än jag? '

Tänkte ta och svara på en kommentar jag fick igår!



Svar: Jag har alltid haft hästar, mamma hade egna sedan jag föddes och satt redan på häst när jag var 8: månader gammal. Började rida mammas storpolle när jag var 3 och fick min förstsa ponny när jag var 7 och sedan har det bara rullat på!!




Idag så ska jag klippa en vit liten marrängponny inför tävlingarna till helgen, hovlagaren kommer också, så ska det ridas också! Lite lagom mycket som händer idag! Nästa vecka däremot är det upptaget både Måndag, Tisdag, Onsdag, Lördag, Söndag som det ser ut just nu! Bättre än ingenting alls!

Dags att susa iväg sweeties!

Hoppas ni får en bra dag!!




Kommentarer
Postat av: Matilda

Men vad sjukt, vi har båda en svartvit travbild på en skimmel idag!!!

2010-09-29 @ 11:07:43
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Inga Kovačević

Tack för svaret :D

Så du är duktig nu eller? :)

2010-09-29 @ 18:16:10
URL: http://ingakovacevic.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn Kingslandmössa ifrån Hippoteket!

Jag kan faktiskt sova riktigt bra om nätterna just nu, vilket jag inte kunde förra veckan. är väl för trött av all stress... :( hoppas du kommer sova bättre i natt

2010-09-29 @ 22:39:14
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0