Opps i did it again!

HEJJ SWEETIES!! 

Sådan damn katasrof! Jag måster erkänna att jag bara var tvungen att lägga blogen på hyllan under dagarna som gått.

Jag ska inte skriva något långvarirg inlägg här om varför osv.

Idag ska vå åka starx innan 09.00 iväg med en häst, hem för att åka iväg med annan 12:30 för att sedan åka hem och iväg med annan 15:30  Så fram och tillbaka idag. Men så är det!

Men sedan måste jag bara tillämpa en viktig sak i detta inlägget!

JAG FRYSER!!!! jätte kallt uta på morgonen och vintenrs kyla gör sig på mind, usch jag får gåshud av att bara tänka på det!



Men en liten mini fråga då: Helgen är här, vad ska mina läsare ha för sig då??



Kommentarer
Postat av: proffsen - vi som slår hål på myterna!

Snittsig blogg!

Allihopa kika in på våran blogg, där finns massor att lära, roliga diskussioner, tips & trix & ja, allt som har med hästar att göra!

Vi har även en ny kategori på bloggen!



OBS! Bloggen var tvungen att startas om därför så få inlägg, men de kommer! ;)



Ha de bra.

Proffsen - vi som slår hål på myterna!

2010-09-04 @ 19:30:54
URL: http://proffsens.blogg.se/
Postat av: proffsen - vi som slår hål på myterna!

svar: kul att höra att du gillar bloggen.

vi ska ta och titta på filmklippen nu och så återkommer vi med svar



ha det bra

proffsen - vi som slår hål på myterna!

2010-09-05 @ 10:32:28
URL: http://proffsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0