Sorry!!

Efter att jag hade ätit och duschat så råkade jagsomna på soffan igår!! Alltså därför det inte blev någon mer uppdatering igår kväll!! FÖRLÅT VÄNNER!!

Dagen rullar på här, och det ä tränigar här nu på förmiddagen och jag ska ner och rida snart, men varbara tvungen att skriva en sväng till er och kasta i mig en macka!!

Läste dock en liten intressant sak i en tiding i morse, Melanoz måste bara komma med en åsikt om det haha! Kan det vara som så att ridsporten håller på att moderniseras?? vad tror ni?

Nu måste jag susa vidare igen vänner!! Kassa inlägg det har varit nu, men lovar att vid lunc att det ska komma något roligare och ang det där inläget jag ska blogga om som jag har fått fråga om, ja det kommer att komma men lite svårt, mste få till det inlägget!!

Hoppas mina fina, gulliga, superduper peppane läsare där ute har en fin torsdag! Det bästa med torsdagar är att det är fredag dagen därpå!!



Kommentarer
Postat av: Lina

vad var det du läste?

jag tycker allt det börjar komma lite "uppfinningar" som nog kan komma modernisera hästhållning och ridning

2010-09-17 @ 15:41:44
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0