Sprudlar!!

                                      

Hej vänner!! Ny dag med ny energi! Solen lyser och idéer bara sprudlar!! Känns så jäkla kul och jag lovar er att ni kommer också tycka att det är kul när allt är klart. Den personen som jag ska arbeta med och bollar ideér och projekt känns så bra! Tror det kommer bli kanon, två krekativa personer mer ett jäkla anama. Kan det blir bättre??

Sitter och tar en snabbkaffe och gör lite mailjobb, ska snart dra ner till stallet och grejja lite. Sådant man inte hinner med förutom på söndagar. Hästarna har en vilodag idag, kanske ska ta en häst i eftermiddag!!

Vad gör ni på söndagar??


Kommentarer
Postat av: Emily

Här regnar det och blåser, så sitter här vid datorn och har lite lätt tråkigt, låter som om du har det mycket trevligare iallafall haha :)

2010-09-19 @ 12:13:53
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: Lina

Kul med något på gång! :)

Idag har jag haft sovmorgon och jag har väl ännu inte riktigt fått något vettigt gjort.. Ska åka och rösta sedan och ikväll blir det dressyrträning och lite plugg. Ha en toppendag!

2010-09-19 @ 12:40:24
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0