Svar på mini-fråge-stund




Vad är din favoritglass? haha :)
Vad tycker du är roligast med dressyr?

Svar:
Jag vet faktiskt inte vilken min favorit glass är, men helt kart står Ben & Jerry glassen högt på listan! Det roligate med dressyren, en svår fråga. Jag älskar själva helheten. Att få en sådan komunikation man kan få med dressyren, att känna en känsla av när hästen är nöjd med sitt arbete. Dessutom är det en väldigt perfektion i dressyren, det måste verkligen vara bra. Men visst är det kul när man får piffa & puffa (piaff och passage) piruetter etc. Det är dressyr för mig. 

Då ställer jag självklart frågan: Vad är det för projekt som du skrev om tidigare idag? :D

Svar:
haha ja, jag visste att någon skulle fastna för det, vilket är kul. Men detta är något som jag knappt kommer att nämna i bloggen, eller nästan inte alls. Inte fören allt är klart. Jag är bara så glad och spänd över detta att jag var tvungen att dela med mig det. Men mer får ni inte för nuet. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge haha! 

Hur ser ditt kärleksliv ut? Singel och glad eller kär och galen? :)

Svar:
Haha ja du. Vem orkar stå ut med en häst Timmie. Jag är singel och glad. Kär och galen får man väl hoppas på att man blir. Men det är ganska få som har förståelse för det man gör. Hästarna går ju före och för många kan det vara ett problem. Men för just nu så är jag nöjd med att vara singel och galen!!

Det var dom frågorna jag fick från den lilla minifråge stunden!!
Hoppas ni var nöjda med svaren!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Attans då! :P Har man sagt a får man säga b...

Nej men lycka till med vad det nu är! :) Kärleken den kommer när man som minst anar det

2010-09-19 @ 23:34:37
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0