vilken är din favorit? Dagens fråga!

Hej vänner!!! Tisdag idag och idag skiner solen! UNDERBART!!  Dagen rullar på, har redan ringt samtal, grejjat i stallet och svarat på mail hoho, vem har skagt att livet ska vara lugnt haha!!

Jag skrev ett inlägg för ett tag sedan om det var några som skulle till Globen eller Scandinavium. Jag själv kommer självklar åka till Scandinavium ligger bara en liten bit här ifrån.

Men så kom jag på en bra fråga! Vad tycker du är roligast och vad vill du se när du åker till Globen eller Scandinavium? Shopping, uppvisningarna, bättre tävlingar där än här etc.

Jag åker till stor del till scandinavium för shoppingen men dels för att jag tycker stämningen är bättre där än på Globen. Kan kanske ha fel... Dessutom känns det inte lika trångt i Scandinavium.

Men varför åker ni till scandinavium el Globen, vilket lockar mest och varför?



Dags att susa ner till stallet igen!!



Kommentarer
Postat av: Lina

jag brukar aldrig kunna åka eftersom mina hästarinte ritkgit är kloka i huvudet någon av dem, och jag vill inte be någon annan hjälpa mig med dem. men jag tycker absolut mässorna lockar mest!!

2010-09-21 @ 11:07:38
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Emily

Scandinavium är min favorit, det blir nog 10e året i rad som vi åker dit nu till våren! Älskar shoppningen, stämningen, tävlingarna och sen är det bara hälften så långt dit som till Stockholm. Var faktiskt i Globen förra året för första gången men mässan var liten och arenan med, showen osv var ju trevlig men det kändes inte värt fyra timmar i bil, hotell osv. Scandinavium (och falsterbo!) vinner :)

2010-09-21 @ 11:10:43
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: Hans

Scandinavium för att den ligger i rätt stad! :)

Nej, men scandinavium är lagom stort. Hockeyintresserad som jag är, är det precis lagom stort och som du skriver, blir stämningen bättre som följd.

Utan att ha erfarenhet så borde scandinavium vara det optimala även när det gäller ridsport.



Ha en skön dag!

2010-09-21 @ 12:16:57
Postat av: Matilda

Göteborg utan tvekan! :D

2010-09-22 @ 07:50:45
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: my- unghästbloggen

scandinavium! globen känns som all show, mest för familjer och sånt, det är bättre tävlingar i gbg, och mässan är större :)

2010-09-24 @ 21:40:13
URL: http://hullygully.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0