Hoppkillen

Nu är hoppkillen framme igen efter ha sett Matidas inlägg om Trust.
Var givetvis tvungen att gå in och kika på hemsida och blev lite förälskad i deras skydd! Har inte sett dom någonstans så kan inte uttala mig om hur de sitter eller känns. Men utseendemässigt kan de gärna få bo hos mig! 

  


Skydd, chabrak, stigbyglar och pannband är nog något jag never kan få nog av!! Skulle nog kunna göra en hel samling men olika sådana saker. Men det är ju så kul att byta, sedan vill man ju kunna veriera sig också eller hur? ☺

Vad tycker ni? Snygga eller ugly?


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hittade just din blogg av en slump. Det borde helt klart finnas lite fler killar i den här sporten! Jag har letat men kan ha missat om det redan finns - kan man läsa lite mer om dig någonstans? Vem du är, var du jobbar, gärna lite om livet fram till idag (hur du kommit dit du är) och så? Det hade varit väldigt intressant att läsa!

2011-08-17 @ 16:44:10
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Hm, lite mittimellan tror jag :) Kan inte bestämma mig :-P

2011-08-18 @ 00:47:08
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Åsa

Snygga tycker jag!

2011-08-21 @ 14:13:30
URL: http://hasteriet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0