Lördag it is!

Hej på er!!

Hittade ni på något kul igår?
Idag så är det fortsättning med tvättning av stallet. Eftermiddagen består dock av ridning.
Så ni får ursäkta att det är lite dålig bloggning just nu. Men det är lite svårt att hinna med att sitta vid datorn när stallet måste tvättas men jag tror att ni förstår!

Fick en kommentar häromdagen om jag kunde visa hur vi använder equissagen. Det är en "vibbroväst" och en handenehet. Tänkte ta och berätta lite om handenheten lite senare idag. Ska även skriva något inlägg om utrustning som jag fick en kommentar om jag inte kunde göra det och självklart kan jag det.

Gjorde videon nedan för ett par veckor sedan som visar lite hur själva vibbrovästen fungerar!
Kanske ni vill se en videoblogg istället för ett vanligt inlägg på handenhten?  





Nu så måste jag jalla på lite! Men hoppas ni får en härlig lördag så hörs vi lite senare. ☺


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0