The daylist.

Hej på er!

Nu så börjar dagarna liknas som vanligt när "extra allt" börjar bli klart. Skööönt!


Dagens kläder: Just nu har jag på mig jeans från H&M, T-shirt från Puma, fleecejacka från Anky och skor från Lacrosse. Men snart time att byta till ridkläder.



Dagens beroende: Kaffe och mitt headset.

Dagens vill ha: Att det skulle vara början på Maj månad, så man hade en hel sommar att se fram mot.

Dagens Längtan: Tills jag ska åka iväg och göra något kul, kommer nog få reda på det inom sinom tid. En annan sak är det som handlar om bloggen, vilket jag hoppas sker SNART! 

Dagens Vad är det?
Denna lilla fillur glodde störande när jag gick förbi. Vilket jag tror är någon form av fjärilslarv. Megastor var den i alla fall. När jag skulle ta kort på den vände den sig mot kameran till och med, lite posig av sig haha.


Dagens borden. Göra klart vatten kopparna, kamma, bada, kamma och klippa min hund!
Just nu är hon bara ett stort lurv haha! ingen toffs vill man ha heller, perfekt är det också när det är blött ute och sedan dra ett race i ridhuset. Trissan yrväder.



Dagens Behöver: Kaffet är slut, thats bad!

Dagens fundering: Vad min dröm egentligen handlade om, drömde att att jag blev klippt och jag skulle visa den som skulle klippa mig hur det skulle vara. Men personen gjorde inte som jag ville ändå utan sa "Jack Sparrow ser inte ut så" hmm....skumt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0