Discovery channel

God morgon vänner!!

Jag FRYSER!! Nu har det återigen blivit så där jätteroligt kallt igen som gör att man allra helst vill vara kvar i lägenheten. Men jag ska trotsa denna kyla och springa ner till stallet om en liten liten stund. Höll på att få en shock när jag fodrade tidigare i morse. Trodde inte att det skulle vara 15 minus....

Igår var det i alla fall en trevlig fredag. Gjorde klart stallet och på morgonen så kom hovslagaren och då hade jag redan ordnat med mina hästar lite innan och under tiden han var här red jag yttligare en liten häst och sedan drog vi in till stan på lite ärenden och för att gå på bio. Om ´man nu kan kalla det bio. Lite mer som att gå på en dokumentär från Discovery channel. Besviken blev man faktiskt.

Filmen jag menar är Sanctrum som är gjord av samma skapare som till Titanic och AVATAR. Den hade premiär i går och jag trodde det skulle vara en liten wow film. Men nä.... Jag fick nog en 5 sekunderfilmkännsla av den under hela filmen. Resten kändes verkligen som en visning från Discovery channel. Lite tråkigt.

 




Dessutom satt jag och väntade på att dena ena huvudrolls killen Carl skulle få gummiben och gummiarmar sedan han spelade i hjälte i Fantastic four. Så nej, denna filmen fungerade inte för mig.

Men innan jag drar ut till stallet och det varma sköna vädret så kör vi en dagens!

Dagens humör: Bra 
Dagens borde: Massa kan inte välja haha
Dagens frisyr: Mössa
Dagens planer: Det vanliga, rida mm.
Dagens vill ha: Varme
Dagens längtan: T.shirt, varme, solen är en bra kombination.
Dagens fundering: Varför vissa har tix?
Dagens beroende: kaffe
Dagens tråkigaste:Att det är så kallt helt klart! 
Dagens dröm:Oändligt med pengar till shopping
Dagens låt: Mr. Saxobeat




Kommentarer
Postat av: Eleonor

Tråkigt att den inte höll för dina förväntningar, tyckte den såg lite "otäck" ut o sevärd men nu kanske jag ångrar mig...

2011-02-19 @ 10:01:30
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: ina

15 minus är ju milt rena vårvädret här är det -30 haha! Nä fy fan nu längtar man till våren :)

2011-02-19 @ 13:18:04
URL: http://cavaliere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0