Jag är sur på snö!

Vad är det som sker?

God morgon på er vänner! Här är det snö, is, dålig sömn och en allmänt bläää fredag känns det som haha! Men sitter och grejjar med min farm på farmville och dricker kaffe en liten stund. Jag blev verkligen depromerad igår av snön som kom. Men det går nog över snart, Det är jue som sagt FREDAG!!. Men något som jag är så sugen på lite längre fram i vår är att åka på en weekendresa, London eller Paris lockar ganska så mycket faktiskt. Att bara komma iväg och göra lite normala saker för ett par dagar hade varit skönt efter vintern.


Paris

VS

London



Men hur är det idag då? Jo så här...

Dagens humör: Helt okej ändå!   
Dagens borde: Tvätta
Dagens frisyr: Mössa
Dagens planer: Det vanliga, rida mm.
Dagens vill ha: Biljetter till någonstans utanför sveriges gränser
Dagens längtan: Efter en frisör, vill klippa mig!!
Dagens fundering: Varför man gör som man gör
Dagens beroende: kaffe
Dagens tråkigaste: Fast detta är mer än en dagens tråkigaste, Låten MIKROFONKÅT som går på radio HELA tiden!!! Jag bara verkligen hatar den, så, så, så dålig!!! Det tråkiga är ju att september annars har en bra röst. Men förstöra det så med den låten är bara så hemskt!! Jag måste seriöst, stänga av radion när den spelas upp!
Dagens dröm:Att solen bara kunde titta fram en liten liten stund i alla fall
Dagens låt: Pink - Fucking perfect, Pink är ingen jag älskar, men hon har väldigt många bra låtar som faktiskt ha en mening, där hon menar något med det hon sjunger. 




Dags att dra ner till stallet igen och komma igång med mina pälsklingar!


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Jag har också haft en fruktansvärd fredag morgon!

Du ska inte ner något på GHS?

2011-02-11 @ 10:31:53
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: Micaela

London helt klart!! Funderar på att spara ihop och åka dit nästa år. I år står Danmark (för att gå på en konsert) och Frankrike några veckor efter på schemat så när jag kommer hem från det så får jag börja spara! :)

2011-02-11 @ 20:19:17
URL: http://janatuinen.blogg.se/
Postat av: Camilla- Vinn benlindor ifrån Schockemöhle

Kul med resa!

2011-02-11 @ 20:51:18
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Erika

Åh låter härligt med en resa fram över. :)

snön är så onödig, men hellre snö än fullt med is.

men de kommer väl bli ren isgata när snön sedan ska smälta. :S

åter igen isgata då suck.

2011-02-12 @ 18:56:10
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0