Den eller den? kanske den?

Hej vänner!!

Fredag idag och det är full frulle på Scandinavium. Jag får nästan gråtkännsla i ögonen av att helgen inte blev som det var planerat. Vara på GHS både idag och i morgon och ha kul med massa vänner som man aldrig träffar annars. Vandra runt med en lattei handen och för en gångs skull göra som man själv vill, när man vill för ett par dagar. Men ähh Falsterbo närmar sig med stormsteg. Men det är tur att jag har alla pälsklingarna nere i stallet så jag inte hinner tänka på det så mycket haha!

Men för att ha något kul att göra så har jag kikat på ny mobil. Mitt abonemang går snart ut så skulle vilja ha en annan mobil. Har en Samsung Galaxy S i19000, älskar den telefonen, men nu kommer det ut nya både från HTC och LG

 

LG ska släppa en ny Android som kommer bli den första med 3D kamera och filmkamera i 3D. Inte för om jag vet att det kommer vara så nödvöndigt men den har allt det här andra som jag vill ha i telefonen som mail, social hub, lätt åtkomligt på internet och hela den biten.



Sedan är det HTC incredible som kommer ut samtidigt som LG telefonen och ska vara en så kallad storebror till HTC Desire. Men denna har då inte 3D, dennas syskon som inte har släppts ännu i sverige kommer kalla sig facebook mobil vilker denna säkert delvis också är en facebook telefon.

Så nu är det bara det vilken av dom?? Har haft LG innan men inte varit nöjd men nu säger experterna att LG telefonen är GRYM och likaså HTC att den är GRYM. Något som är säkert är att jag NEVERE EVER kommer skaffa mig en Iphone, det är ju bara så 2009. För mig är det en telefon som kostar sjukt mycket mer än vad man får!

Nä nu ska jag ner till stallet och sätta fart, ville bara skriva av mig lite. Kommer ett litet inlägg om en liten "åsikt" later!


Kommentarer
Postat av: Katrinne

Kul med ny mobil!

2011-02-25 @ 12:22:53
URL: http://ryttare.blogspot.com
Postat av: Micaela

Iphone ska det vara! ^^ :)

2011-02-25 @ 19:39:38
URL: http://janatuinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0