Natural hair blow!

Jisses vad det blååååser idag! Det är sol, regn, snö, mulet, blåst,regn,sol om vartannat hela tiden! Det är inte direkt dåliga vindbyar som kommer. Hästarna är lagom pigga ute i hagen idag!

Som vanligt har jag ridit och gjort stallet under förmiddagen. Hästarna som gick under förmiddagen har varit jätte duktiga idag. har använt mig av väldigt mycket bommar denna veckan. Roligast var ju så klart lillkillen som ska börja bli lite "bomvan", det var tydligen väldigt uppskattat, han hoppade över vände hoppade tillbaka och vände igen för att hoppa tillbaka över den lilla bommen på marken haha!

Nu ska jag snart dra ner till stallet igen och köra den andra halvleken. Har ett par djur som ska longeras och sedan tänkte jag ta och pula runt i stallet. Älskar att vara själv i stallet och rycka manar, klippa hovskägg och bara grejja runt helt enkelt!

Dagens humör: Ganska bra tycker jag!  
Dagens borde: Dammsuga och moppa golven, urk
Dagens frisyr: Mössa fortfarande haha
Dagens planer: I alla fall dammsuga och göra klart det sista i stallet
Dagens vill ha: Att jag skulle få 1h på mig inne i ett shoppingcenter och allt jag hinner plocka på mig får jag!
Dagens längtan: Till i morgon bitti och morgonklaffet haha.
Dagens fundering: Varför man funderar så mycket?!
Dagens beroende: Cofee
Dagens tråkigaste: Vädret helt klart!
Dagens klädsel: Blå Pikür ridbyxor, polotröja unknown, anky fleecejacka och kykra k jacka.
Dagens dröm: Att jag hade någon som hade velat städa!
Dagens låt: Bruno Mars - Grenade. Ena hästen Älskar verkligen den låten och det passar hans trav så bra och hästen bli lycklig. Innnan dess var det Julraketen som han blev glad av haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0