Torsdagsmys

Hej vänner!!

Hur är läget med er? Här är det faktiskt väldans bra. Ska faktiskt ta och dra mig till sängs snart. Har som sagt inte skett så supermycket idag heller, inte mer än det vanliga i alla fall. Känns lite "trist" för dagarna känns lite som all the same liksom. Längtar verkligen tills det sker någonting, våren kommer, folk börjar röra sig ifrån sina hem och tävlingar på komma igång. Ja, längtan är stor. Längtar efter vår och sommar gå upp på morgonen och höra det kvittras och vänta på grillen ska bli klar när kvällen kommer och utsikten över skön. Miss it!! Nu väntar man verkligen bara på morgonkaffet och stunden vid datorn och kvällen när man kan sitta i soffan med filten för att åter längta tills morgonkaffet då man återigen längtar till filten och soffan haha! Låter nästan absurt men jag behöver verkligen se en påsklilja eller en snödroppe snart!!




Jag kopplade av denna torsdagskvällen med lite Twilight faktiskt. Såg på Eclipse, har bara sett den en gång på bio i sommras och kände att jag var tvungen att se om den. Efter att ha läst böckerna så blev även filmerna så sjukt mycket bättre. Synd att de bästa sakerna från boken inte fanns med i filmen, alltså Eclipse. Känner att jag behöver en ny sådan läsdrog som dom böckerna var! Strecktläste verkligen allihopa på raken. Stephenie Myer är verkligen suvern på att skriva med kännsla så att man som läsare kan absorbera upp det! Älskar när man hittr sådana böcker att försvinna in i. Har verkligen så lätt att svepas in i böcker och andra världar när jag läser. Folk kan stå och prata med mig men jag hajjar inte till alls. Tror nog att flygplan hade kunnat landa i ridhuset utan att jag hade lagt märkte till det.



Nä nu har jag svamlat på igen, fast det känns ganska skönt att skriva lite mer normala inlägg ibalnd än bara om häst precis hela tiden. Fast ni kanske föredrar rena hästinlägg?

Men i vilket fall. Dags för sängen för min del!!

Söv sött vänner!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Har du läst klart genom dina ögon? Är den också bra?

2011-02-18 @ 11:54:04
URL: http://sannasant.blogg.se/
Postat av: Camilla- Vinn benlindor ifrån Schockemöhle

Såg en snödroppe idag, en ihjäl frusen så jag misstänker att det tecknet inte va alltför bra :(



Streckläste också böckerna men blev så besviken på första filmen att jag inte sett några fler.

2011-02-18 @ 12:41:34
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Stephanie - dressyrblogg

Genom dina ögon av stephenie meyer är ÄNNU BÄTTRE än twiligt! Läs den tkr jag om du inte läst den redan såklart ;)

2011-02-18 @ 13:26:35
URL: http://stephanieengblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0