0101-11

Gott nytt åt på er vänner!!

Helt otroligt, det är 2011 nu. Jag som kännde att jag inte riktigt var klar med 2010, men kanske lika bra det! Hade en jättemysig kväll igår och vid tolvslaget gick jag ut på trappan och kollade på alla fyrverkerier som spred sitt sken över sjön! Det sköna var ändå att det inte hördes något in till lägenheten så min hund och plus chefens vovvar som jag har hand om medans dom är iväg stördes inte av rakterna. Hoppas att det var fler djur som hade det så under nyår!

Hade ni en trevlig nyårs afton?

Jag har redan varit i full fräs nere i stallet. Tanken var att ägarna till unghästen skulle ha kommit idag också, men vi hade töväder i natt eller har fortfarande så vi har mer eller mindre ren isgata överallt! Så dom kunde inte komma på grund av halkan. Lagom kul är det att släppa ut hästarna i hagarna också. Man far ju runt som tusan!



Det var Timmie on ice i morse när jag var ute med denna lilla hund! Varför gå när man kan åka efter?

Men med 2011 så har jag bestämt mig för att försöka ännu mer. Har tävlingar att se fram emot, jättefina hästar att rida på. Så detta året kommer förhoppningsvis bli väldigt bra på den fronten. Har redan fått i uppdrag av chefen att planera lite på tävlingsterminen. När är eventuella första start, program etc. Så det är vad jag håller på med lite nu! Det viktiga i det hela är inte bara själva planeringen, utan att man själv är mentalt förberedd på vad som komma ska, att man mentalt har bestämt sig för att dessa sakerna ska jag göra. Det räcker inte att säga "jag vill" huvudet måste vara med på att orde ska har en innerbörd!

Hoppas ni får en mysig nyårdag!



Kommentarer
Postat av: Erika

Måste ställa lite frågor. :) om de är ok.

Jag har läst din blogg ett tag, men de jag inte riktigt fått kläm på är.



Har du egen häst?

Eller du jobbar väl på en gård, där du rider andras hästar.. ?

Utbildad eller ? :)



De är vad jag upplevt, men de kanske är så att du har egen häst också ?



2011-01-01 @ 12:18:06
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0