☺ dag 10: Det här hade jag på mig idag

Jisses vad dagarna går undan, nu är man reda på dag och fråga nr 10 i listan.

Idag hade jag på mig till en början jeans från Jack & Jones men byttes sedan ut mot gråa pikür Pessoa ridbyxor.
Underställs tröja och byxor från stadium tror jag. Raulph Lauren tröja och ANKY technical casuals soft-shell jacka och en kyra k jacka utanpå det. Men den fick faktiskt åka av när jag skulle rida! Skor fick bli från Lacross och när jag red blev det mina Italienska bruna stövlar.



Älskar verkligen mina Lacross skor! Supersköna och smidiga även vattentäta! Dessutom finns dom i mängder av olika färger och mönster. Finns bland annat hos www.dressyr.com och kommer säkert ta med sig till scandinavium. Går man väldigt mycket under dagarna så är dessa ett bra tips!!






Kommentarer
Postat av: Sandra - vägen tillbaka från olyckan

Har du hört bra saker om fodret? :) det vore ju lite kul om det verkligen gick att fodra "för framgång". Kanske effektivt på dressyrhästar ;)

2011-01-08 @ 22:05:11
URL: http://sjacobsson.blogg.se/
Postat av: Emily

Jag har med sånna skor, fast blommiga! :D Jättegoa är dem verkligen :)

2011-01-09 @ 00:00:32
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0