Jo, jag vet!

Hej på er vänner?
Hur mår ni idag? Kan säga en sak till er och det är att jag börjar bli evigt irriterad på mitt öra, det känns helknas att man ska vara helt döv på det örat. Fast  man ska väl vara glad att det inte är båda öronen.

Idag kommer det nog inte hända mer än vanligt! Hoppas på att det inte är allt för mycket snöras på taket idag. Rasade lite inatt som lät precis som ett jordksalv fast över huvudet och givetvis märkte hundarna det och kunde jue inte göra annat än att varna den sovande hussen om att taket var på väg in! Men vi får se, nu verkar det ganska lugnt i alla fall! 


haha, ja detta fick man se på facebook tidigare idag också! haha slår aldrig fel!

Dagens humör : Helt okej!
Dagens saknad : Våren!!!!!
Dagens musik : Rix Fm
Dagens mat : Macka och kaffe.
Dagens dryck : Kaffe, vatten.
Dagens klädsel : Kommer skriva mer om detta sedan då det är dags för dag nr 10 på listan tror jag!
Dagens bok: Genom dina ögon!
Dagens kommentar : Inte kommit så långt ännu! .
Dagens plus :  Inte så sviningt kallt!
Dagens minus : känns dock lite "regningt" ute vilken ger mig en kännsla av att det kommer bli HALT! .
Dagens frisyr : Gömd under mössa.
Dagens göra : Rida, sköta stallet, ta hand om alla övriga djur som inte börjar på hä och slutar st. ! 
Dagens låt: Robyn Indestructible






Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

haha de är ju bra för honom om han behöver en stand in

2011-01-08 @ 10:17:56
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

SV: Blir nog regn här med sen! Men hellre snö. Vintern kommer ändå inte försvinna än på ett par månader. Haha okej! Gillar du att dansa?

2011-01-08 @ 10:46:44
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Karin

Ta det som någonting bra, han är lite söt tycker jag, haha ^^ Men du verkar trevligare än honom.

2011-01-08 @ 18:01:02
URL: http://mysigkudde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0