Kaffe och Schockemöhle hingstar

En helt underbar förmiddag! Nu kanske ni tycker att jag går på sådana rosa piller med glad gubbe på men så är det inte! Solen gör mig verkligen så glad, dessutom så kan man verkligen känna att våren är på väg!! Har ni också sol idag?

Jag är uppe på lite kaffe paus och ska snart ner till stallet igen för att rida. Men hittade en positiv artikel på www.tidningenridsport.se att Lövsta stuteri kan inseminera med Paul Schockemöhle´s hingstar!








Vad tror och tycker ni om detta?




Kommentarer
Postat av: Camilla- Vinn benlindor ifrån Schockemöhle

Åh solen! Den börjar titta fram lite här :)

2011-01-21 @ 13:31:47
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Bubber Monica

Vet du om det är frusen sperma?Vet du priset?Kram.

2011-01-22 @ 15:28:20
Postat av: timmie

Bubber Monica: Jag vet tyvärr inte vad för priser det är och jag tror med all säkerhet att det kommer vara fryst sperma!

2011-01-22 @ 16:50:21
URL: http://melanozz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0