Kladdioso

Hästarna nattade -Check
Hundarna rastade och klara- check
Katter, kaniner, mini grisar matade- check



Kvällsmat äten- Hålls på med.
Kladdosiokladdiladdkaka- CHECK!

Blir nog inte mycket mer än så här vänner!
Kommer svara på era kommentarer i morgon! Har även lite andra saker på G så håll lite utkik. Men jag är lite besviken asså. INGET REGN! Det blåser som sjutton, men vart är mitt REGN! Det skulle jue bli snöblandat blask och regnet gör att det smälter fortare. And no news vänner, vet att det även fryser när det blir minusgrader! Men det ska inte bli det här på någon dag. Så nu beställer jag MONSUNREGN!

För övrigt har detta varit en bra dag, en bra söndag! Hästarna har varit fina trots snöras från ridhuset och blivit klar med vissa saker som man funderat på ett tag och det känns always bra!

Hoppas ni haft en fin helg och en mysig söndag!




Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

nej inte regn! plusgrader räcket. mina är också nattade nu. ska bara natta mig själv med

2011-01-09 @ 22:38:17
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Matilda

Här har det minsann regnat lite!

2011-01-10 @ 00:29:35
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0