Så oskyldigt blå

Eller inte!! I morse var det snöstorm här!!! Ingen blå himel här inte...

Hej föresten. Hur är det med er därute! Igår var det ingen bra bloggdag. Bloggarna på blogg.se har sett helskumma ut och har tagit evigheter att komma in på. Likaså att posta ett inlägg osv. Idag verkar det vara bättre i alla fall. Men idag har jag en del att stå i. Har bland annat klippt häst och ridit under morgonen och förmiddagen. Ska alldeles snart hoppa in en snabbis i duschen för att sedan sticka iväg på lite ärenden för att att sedan åka hem och fortsätta rida de sista två som är kvar. Så det kommer till att bli lite dålig uppdatering under dagen, men lite mobilbloggningar lär det ju bli! Men det är sådanahär dagar man vill ha lite extra timmar på dygnet.



Ska blogga lite bättre ikväll, när jag är klar i stallet med lite rediga inlägg haha!!

Hoppas ni har det bra därute vänner!!



Kommentarer
Postat av: Camilla- Vinn benlindor ifrån Schockemöhle

Fy för snöstorm

2011-01-31 @ 13:25:29
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Maria Granberg

Jaa, jag tycker det är fint med lite längre skurna kavajer i dressyren, klassiskt! :)



Okej då ska jag hålla utkik efter en sån, tack :)

2011-01-31 @ 16:36:06
URL: http://dressyrbloggaren.blogg.se/
Postat av: Erika

Usch för snö storm. :O

Här har det blåst massor idag, riktigt hemskt.



Men ingen snö som tur är.

2011-01-31 @ 17:40:40
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0