Så sugen!

Inte på godis eller choklad denna gången! Men på ridbyxan som man har hört talas om.

 
Klicka på bilderna för att se fler bilder

Jag är lite av ett soft shell freak! Har bland annat jackor från ANKY i soft shell och jag älskar det. Man blir inte kall för vinden går inte igenom men man svettas inte heller för att luften går ut! Smidigt material också för den delen!

Men dessa ridbyxorna är från John Whitaker. Har hört mycket bra om dessa ridbyxorna så måste helt klart testa dessa någon gång. Som tur är närmar sig GÖTEBORG HORSE SHOW med stormsteg och det innerbär MÄSSA!!!

Dessa ridbyxorna hittade jag på Charlies Häst & Hund
Pris oskodd 949kr
Pris Helskodda 1449kr

Någon av mina läsare som testat Soft shell ridbyxor??


Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

Inte testat, men de är snygga!

2011-01-05 @ 18:08:31
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0