Threat has been detected




Jag har en väldigt klok dator måste jag säga, väldigt klok! Den vägrar att gå in kissies blogg. Jag är väldigt sällan där inne av olika anledningar, men av ren nyfikenhet så ville jag bara gå in och kika på hennes blogg för att se vad för nya katastrofala saker hon har för sig. Men min kära dator SKRIKER (den pratar på rikigt) Threat has been detected. Jag vet sedan innan att det har gått ut varningar om att kissies blogg är virussmittad med diverse virusiliuskar! Men risken för att min dator ska råka ut för det är tydligen minimal haha!



Så kommer även denna lilla ruta upp som säger "Ajja bajja"

Nu sitter jag en snabbis och vid datorn, var tvungen att springa upp och kassta i något i magen och innan det är dags att göra klart det sista i stallet!!

Hoppas ni haft en fin lördag och kvällen blir kanon!!


Kommentarer
Postat av: Camilla- Vinn benlindor ifrån Schockemöhle

Haha, klok dator som håller dig borta ifrån Kissie ;)

2011-01-29 @ 21:37:37
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Väldans klok dator!! Lyssna på den, har aldrig varit inne på den sidan, men efter vad jag hört så har jag inget där att göra heller... Inget läsvärt...

2011-01-29 @ 22:11:33
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se
Postat av: Tobias

Haha, din data är smart. Skämmigt att gå in på hennes blogg tycker jag :P

2011-01-29 @ 22:46:26
URL: http://www.bachbloggen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0