VA? HALLÅ? JAHAAA!


Det är ganska jobbigt att inte höra ordentligt. Jäkla öra och dessutom börjar man få ont i halsen igen, men kul! Jag hade feber senast förra veckan och tycker att man kan slippa den skiten just nu, i alla fall för ett tag.

Jag ska ner till stallet alldeles strax igen och fortsätta dagen, har dock lite hundat som måste ut en runda nu också. Finns lite att göra.

Väntar på om destriktsveterinärerna ska ringa eller inte, ska kommaut och vaccinera en häst tänkte jag! Men man fick inget svar på om dom tänkte göra det idag eller början på nästa vecka. Sådant känns lite jobbigt. Ska ju åka iväg och handla sedan också och kanm vi slå vad om att dom ringer och säger att dom kommer då haha!




Nä nu måste jag susa ner igen, men bjuder i alla fall på en liten låt en fredagsförmiddag som denna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0