God morgon!

Hej på er!

Har ni sovit gott? Själv har jag drömt om Falsterbohorse show av någon anledning, men den var helskum den drömmen, det räcker kanske och säga att en ny tävlingsform i FHS var insatt och var då tandemreidning, och folket ute på mässan åkte på en form av rulltrappa, fast det var en "platt" trappa som gick runt i olika banor som man fick åka på för att undvika trängsel! Ja jisses säger jag bara!


Jag måste ta och skynda ner till stallet igen, ska ta och åka iväg med en hästvid nio tiden och vill ha lite gjort innan vi far iväg. Men annars hönder det inte specielt mycket, inte mer än det vanliga i alla fall. Ska rida och grejja som vanligt.

Ska ni hitta på någor kul idag?

Nä! Dags för mig att skynda lite nu, men hörs lite senare vänner!



Min lilla prinsessa får faktiskt säga god morgon till er idag! ☺





Kommentarer
Postat av: Eleonor - Ridlärare & Hästföretagare

Godmorgon "sessan" :)

2011-07-13 @ 08:38:30
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0