Goder morgon!

Hej på er!

Allt väl med er alla? Här är det bara fin fint så här långt. Regnar idag också, men vad ska man säga, så länge det inte är minusgrader är jag nöjd haha!

Senare idag så kommer jag att vara domarsekreterare för Britt Hammar på Sommer dressagen som Lilla Edets ridklubb har över helgen. Ska bli jättekul. Tycker det är super intressant att höra hur domaren bedömer de olika momenten och varför etc. Sedan är det även kul att se alla olika ekipage som är med och hur de löser problemen som kan komma upp på banan mm. Det är Intermedier 1 som jag ska skriva protokoll för idag. Hoppas bara att jag hänger med haha! Det är lite fler bedömningsgrupper i en intermedier än i en LB el LA haha. Men det ska nog går bra! Sedan ska det bli superkul att träffa Britt igen, var ett tag sedan.



Något annat som faktiskt är ganska så kul är att man kan följa ryttarna direkt via webben och se vilka poäng dom får direkt på datorskärmen under själva ritten och man kan dessutom får resultatet via sms om det är någon ryttare som man vill följa! Tekniken är fantastik! Stor tummen upp för equipe.com

Fick denna kommentaren igår och tänkte att det kanske är fler som undrar samma sak, så jag tar och svarar på den här i stället!


Tränset är från Otto Schumacher modell Venedig och finns bland annat HÄR. Är man dressyrryttare ska man absolut gå in på den sidan och besöka deras monter under falsterbo, scandinavium etc. Massor av fina saker. Dom har nästan alltid någonting nytt som man bara vill dregla över!



Nu måste jag ta och susa ner till stallet igen om jag ska hinna med allt innan jag ska dra iväg till tävlingarna!! Men ska försöka mobilblogga lite under dagen och så hörs vi ikväll också!!

Ha det guld så länge!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh så roligt att skriva! Tänk va mycket man lär sig då på första parkett!

2011-07-24 @ 23:48:26
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag tycker också om att vara domarsekreterare på våra tävlingar. Speciellt när man får sitta med en bra domare, och då kan fråga och lära sig saker.

2011-07-25 @ 22:38:16
URL: http://sannasant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0