Halolololojsan!

Hej på er vänner!! Hur mår ni idag?

Här är det bara bra, nu är det tillbaka till vardagen efter en underbar helg nere i skåne.
Men jag är i alla fall lite sur asså. Mitt minneskort är helt paj, så alla mina bilder från falsterbo är totalt gone!! Jag som hade tagit massa bilder till er från mässan mm. Men what to do?

Nu ska jag ta och dra ner till stallet igen, har lite att jobba igen efter ledigheten. Men ville bara säga hej till er och ska försöka uppdatera lite bättre idag än i helgen!

Men nu så kör vi en liten dagens i alla fall!

Dagens Kläder: Bli pikür från Marwin och Ralph lauren t-shirt, blå ridbyxor från CWR, svart skärp från armani och mountain horse skor

Dagens Humör: Finnemang

Dagens vill ha: Inget just nu faktiskt.

Dagens måste: Rida och ringa ett par samtal

Dagens food so far: Kaffe, drick yoghurt, macka.

Dagens skratt: Vet ej ännu, men det kommer nog.

Dagens bild: Ett hus jag såg nere i skåne! haha ko-design delux liksom!



Inte ens några fönster på framsidan, men det är kanske fler än jag som går och ta kort på detta huset haha! Sedan plastkossan vid entren! ☺



Kommentarer
Postat av: Åsa - Hästeriet

Men åååh typiskt med minneskortet! Ibland önskar man att den gamla analoga världen kom tillbaka ;)



Haha, såg det huset hos Matilda också, vem vill bo i ett sånt?! :p

2011-07-13 @ 10:11:45
URL: http://hasteriet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0