Handgjort är fint!

Satt och googlade runt lite på plastronger. Se ifall det fanns några roliga då jag är ute efter en ny. Jag är lite svag för sådana saker där jag kanske kan ha ett finger med i leken när det gäller färg, form, bling. Där man helt enkelt kanske kan få det lite som man vill ha det.

Men hittade välgjorda, handsydda plastronger med bling. Jag själv är lite velig om jag ska ha något bling på min plastron. Tycker det är superfint. Men har lite planer med en kavaj och är kanske lite rädd för att det ska bli för mycket.

Plastronger handsydda

Denna plastrongen kommer från Nynäs Gård, rid, jakt & fritid och precis som så jag beskrev ovan.
Stora eller små bling bling, creme eller vit färg. och man kan få ha lite egna önskemål också!
Det gillar vi!

Vad tycker du om gällande plastronger? Handsydda, maskinsydda, med eller utan bling bling, dubbel eller enkel? Vad har ni för smak gällande just plastronger?

Blev visst lite mycket plastronger idag, men har nog hamnat lite i en snödriva när det gäller det över dagen haha!


Kommentarer
Postat av: Bubber Monica

Tål dom att tvättas? Kram.

2011-07-04 @ 20:28:34
Postat av: Gaia

Hi from Italy,

stay in touch with my Italian equestrian jump world: http://www.bloglovin.com/sv/blog/2264704/icona-dei-ronchi

follow on facebook: http://www.facebook.com/pages/IDR/133709530041269



see you soon

2011-07-06 @ 14:57:53
URL: http://www.iconadeironchi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0